[itzul] Ley 38/2003, de 17 de noviembre, General de subvenciones

Miren Etxeberria mirenetxe a bildua hotmail.com
Or, Mar 27, 13:50:34, CET 2015

Kaixo, Jabi:
Honako hau sartuta informazioa ageri da:

diru-laguntzei buruzko 38/2003 Lege Orokorra

Laster arte!
Bileran!!!

From: euskara a bildua orio.eus
Date: Fri, 27 Mar 2015 10:17:45 +0100
To: itzul a bildua postaria.com
Subject: [itzul] Ley 38/2003, de 17 de noviembre, General de subvenciones

Gure idazkaria etorri zait galdezka, ea goiko lege hori euskaratuta ote dagoen, txosten batean erabiltzeko beharko lukeela-eta.

Begira hasi eta ez dut inon topatu.

Ez dago euskaratuta, ezta?

Ondo-ondo bizi.

Jabier Zabaleta
Orioko Udaleko euskara teknikaria
euskara a bildua orio.eus
943 830 346 —>8

Hemendik aurrera nire posta elektronikoak .eus domeinua izango du. Hori dela eta, nire posta elektroniko berria zure kontaktuetan gordetzea gomendatzen dizut. Oraingoz, bi domeinuak indarrean mantenduko dira.

A partir de ahora mi correo electrónico tendrá el dominio .eus y en consecuencia, le recomiendo que guarde mi nueva dirección electrónica en sus contactos. De momento convivirán los dos dominios.