[itzul] GESTION A TERCEROS PARA CLIENTES

Xabier Aranburu x.aranburu a bildua elhuyar.com
Lar, Urr 24, 18:40:51, CEST 2015

Ieepa! Nik honela jarriko nuke: "Berariaz baimentzen du datuen titularrak
datuak hirugarren batzuei lagatzea bezeroekiko erabileran judea ditzaten".
Eskumuinak
Oct 24, 2015 5:32 PM erabiltzaileak hau idatzi du ("Ane Lopez" <
ane.lopez a bildua tradumatica.net>):