[itzul] Bivalvo

Amaia Apalauza amaia.apalauza a bildua gmail.com
Ost, Api 6, 16:27:27, CEST 2016

Arratsalde on:

Molusku batzuk *bivalvo*ak dira, hau da, bi maskor (edo maskor bikoitza)
dituzte. Hiztegietan begiratuta, hau aurkitu dut termino horri buruz:

Elhuyarren:

​
Zehazkin:

​
Euskaltermen:

​
​Nik izena behar dut, ez adjektiboa (hau da, *los bivalvos*); hortaz,
Euskaltermen hirugarren adibideari jarraituz, *bibalbioak *erabili behar
nuke?

Eskerrik asko,

Amaia