[itzul] «Ortotipografia (eta beste)» ikastaroa, izen ematea zabalik

Rakel Kareaga rkrkareaga6 a bildua gmail.com
Ost, Ots 3, 18:15:03, CET 2016

Kaixo: Rakel kareaga dut izena eta ikastaroari buruzko informazioa ikusi
eta izena eman dut, baina ez daukat bi egunetan joaterik. Beraz, ez nago
interesaturik. Bestalde, ez naiz bazkidea baina zuen foroaren berri
neukanez uste nuen nolabaiteko harpidetza nuela.

Rakel Kareaga

EIZIE<bulegoa a bildua eizie.eus> igorleak hau idatzi zuen (2016(e)ko otsailak 3
12:30):