[itzul] cantino

Antton Gurrutxaga Hernaiz a.gurrutxaga a bildua elhuyar.com
Al, Mar 14, 08:52:35, CET 2016

Itzultzen ari zaren gaztelaniazko lan horretan, italierazko *cantino *erabili
dute; beti dago horretarako aukera noski, baina *cantarela *eta *prima *erabili
ohi dira gaztelaniaz.

Nik *kantarela *erabiliko nuke: fr *chanterelle*, es *cantarela*. Horiek
etimoa italierazko *cantarella *bide da (*cantarello*, DRAEren arabera),
nahiz eta italieraz *cantino *erabiltzen den. Italieratik datorren
gaztelaniazko *prima* ez dut frantsesez aurkitu.

*Antton Gurrutxaga*
Hiztegiak+Corpusak teknikaria & I+G ikertzailea

a.gurrutxaga a bildua elhuyar.com
<http://www.linkedin.com/pub/antton-gurrutxaga/8/2a9/2a4>
<http://scholar.google.com/citations?user=s1G5R_YAAAAJ&hl=en>
<https://www.researchgate.net/profile/Antton_Gurrutxaga>
tel.: +34 943 363040 | luzp.: 226

Zelai Haundi, 3. Osinalde industrialdea
20170 Usurbil

*www.elhuyar.eus* <http://www.elhuyar.eus>
[image: Egin zaitez bazkide!]
<https://www.elhuyar.eus/eu/site/komunitatea/bazkideak/elhuyarkide-izan>
Mezu honek, baita erantsitako edozein agirik ere, isilpeko informazioa izan
dezake. Informazio hori jasotzeko baimena izendatutakoak baino ez du. Zu ez
bazara adierazitako hartzailea, indarrean dagoen legeriaren arabera
debekatuta daukazu informazio hori baimenik gabe erabili, hedatu eta/edo
kopiatzea. Mezu hau errakuntza baten ondorioz jaso baduzu, jakinarazi
bidaltzaileari, eta ezaba ezazu. Eskerrik asko.
Ez inprimatu mezu hau ezinbestekoa ez bada.