[itzul] Articulación subastragalina

Alfontso Mujika Etxeberria a.mujika a bildua elhuyar.com
As, Urr 25, 15:20:47, CEST 2016

(Ez da hiztegia, atlasa da)

Heinz Feneis
GIZA ANATOMIAKO POLTSIKO-ATLASA
Nazioarteko Nomenklaturan oinarritua
Euskaratzailea: Jabier Agirre Lasarte
1. argitalpena: 1997
1. berrinprimatzea: 2001
2. berrinprimatzea: 2006
Argitaratzailea: Elhuyar

70. or:

13 *Articulatio subtalaris (talocalcanea)* (*artikulazio subastragalinoa*
edo astragalo-kalkaneoa).
Astragaloaren eta kalkaneoaren arteko giltzadura; *artikulazio
subastragalinoaren* atzeko zatia. A B C D

*Alfontso Mujika Etxeberria*
<https://twitter.com/elhuyarhizk>[image:
https://www.youtube.com/user/ElhuyarFundazioa1]
<https://www.youtube.com/user/ElhuyarFundazioa1>[image:
https://www.facebook.com/elhuyar.fundazioa]
<https://www.facebook.com/elhuyar.fundazioa>

a.mujika a bildua elhuyar.com

tel.: 943363040 | luzp.: 216
Zelai Haundi, 3
Osinalde industrialdea
20170 Usurbil

*www.elhuyar.eus* <http://www.elhuyar.eus>
<https://www.elhuyar.eus/eu/site/komunitatea/bazkideak/elhuyarkide-izan>
[image:
https://www.elhuyar.eus/eu/site/komunitatea/bazkideak/elhuyarkide-izan]
<https://www.elhuyar.eus/eu/site/komunitatea/bazkideak/elhuyarkide-izan>

Mezu honek, baita erantsitako edozein agirik ere, isilpeko informazioa izan
dezake. Informazio hori jasotzeko baimena izendatutakoak baino ez du. Zu ez
bazara adierazitako hartzailea, indarrean dagoen legeriaren arabera
debekatuta daukazu informazio hori baimenik gabe erabili, hedatu eta/edo
kopiatzea. Mezu hau errakuntza baten ondorioz jaso baduzu, jakinarazi
bidaltzaileari, eta ezaba ezazu. Eskerrik asko.