[itzul] Como hay dios

junkal elizalde junkal.elizalde a bildua gmail.com
Or, Ira 16, 09:48:24, CEST 2016

Egun on Amaia eta gainerakoak!

Eratsunen duela hirurogei bat urte nire aitak-eta "Non hemen non" (Non
hemen nagoen) eta "Bertan hil behar nikek"
esaten omen zuten horrelako juramentuak egiteko, eta ondoko herrian,
Ezkurran, "Como hay dios" esaten omen zuten,
eta eratsundarrak harrituta, erdarazko esapide "gogor" hori entzunda.

Segi bixkor!

Junkal