[itzul] Elurra mara-mara..... eta euria?

Nuria Fdz. de Arroiabe nuria a bildua belaxe.com
As, Ira 20, 16:52:33, CEST 2016

"Eurixa bota ahala da" esaten dogu gurien.

Atsalde on bat pasau!

Nuria

ZULUETA REAL DE ASUA, ANA LUZ<zulueta a bildua eitb.eus> igorleak hau idatzi zuen
(2016(e)ko irailak 20 13:36):