[itzul] Ni Naturarekin Bat

IBAÑEZ SAN ROMAN, Iñaki iibanez a bildua gipuzkoa.eus
Or, Eka 2, 13:55:10, CEST 2017

Itzulpena entregatu behar dudanez, azaldutako aukera guztiak buruan ondo nahastu, eta, nire gustu nahasien artetik, nire itzulpenerako, ez bestetarako, subjektibotasun osoz, eta bihotzak burua garaiturik, hauek aukeratu ditut:

Gaia: “Jendea naturarekin harremanetan jartzea”

Goiburua: “Naturarekin Bat Izan Eta”

Hortik aurrera, norberak erabaki dezala zer egin.

Mila esker Iñakiri eta Gerardori, bereziki, eta barkatu besteok, txapagatik.

Hemendik aurrera nire posta elektronikoak .eus domeinua izango du. Hori dela eta, nire posta elektroniko berria zure kontaktuetan gordetzea gomendatzen dizut. Oraingoz, bi domeinuak indarrean mantenduko dira.

A partir de ahora mi correo electrónico tendrá el dominio .eus y en consecuencia, le recomiendo que guarde mi nueva dirección electrónica en sus contactos. De momento convivirán los dos dominios.

Gipuzkoan

euskaraz bizi eta lan egiten dugu