[itzul] Vender la moto

LARRINAGA LARRAZABAL, ASIER larrinaga_asier a bildua eitb.eus
Or, Eka 2, 17:06:47, CEST 2017

EiTBn esapide hau daukagu bilduta.

venderle la moto a alguien

1
Aurrekalde ona egin dio
Porrua sartu  dio

Horrek badaki aurrekalde ona egiten, nahi duena lortzeko.

Asier Larrinaga Larrazabal

From: Inazio Usarralde [mailto:inausarralde a bildua gmail.com]
Sent: viernes, 02 de junio de 2017 16:59
To: Itzul
Subject: [itzul] Vender la moto

Arratsalde on!
Eman al duzue inoiz "nos quieren vender la moto como siempre" euskaraz? Nola ote da "vender la moto" hori?
Aritu naiz begira lokuzio hiztegietan, itzuleko zerrenda ere bai, baina ez dut ezer aurkitu. Norbait laguntzeko moduan al da?
Bestetik, baten batek esango al dit Itzulen bilaketa non/nola egiten dira? Zalantza sortu zait behar den moduan ari ote naizen. Neu Euskalbar-etik saiatu naiz.
Estimatua dago laguntza guztia.

Eskerrik asko aldez aurretik.

--
Inazio Usarralde