[itzul] EH BIlduren erakunde adierazpen bat, euskaratik erdarara, alkate kurduei elkartasuna adieraztekoa (zuz)

inaki irazabalbeitia inakixabier a bildua gmail.com
As, Mar 14, 13:12:11, CET 2017

Nik dakidala ez dago gaztelaniazko bertsiorik. Orijinala euskarazkoa zen
eta neronek idatzi nuen. Beraz, akats ortografikoak niri egotzi, baten bat
ikusi nuen eta Tolosan onartu genuenean.

Inaki

karlos del_olmo<karlos_del_olmo a bildua donostia.eus> igorleak hau idatzi zuen
(2017(e)ko martxoa 14 12:55):