[itzul] Operación bikini

Garikoitz Etxebarria garikoitz.etxebarria a bildua uribekosta.org
Ost, Mar 15, 12:29:19, CET 2017

Egun on:
Operazioak operazio,  gai horri buruz *Bikini challenge *sarean,
http://www.proz.com/kudoz/spanish_to_english/tourism_travel/2612404-operaci%C3%B3n_bikini.html#5836903,

Beraz,  helburu / erronka egokia dalakoan nago.

Garikoitz