[itzul] Wordfastekin arazoa

EGIA GOIENETXEA, Gotzon gegia a bildua gipuzkoa.eus
As, Maiatza 16, 09:49:54, CEST 2017

Office-ren zein bertsiotan?

--
Gotzon Egia
gegia a bildua gipuzkoa.eus
43° 19' 15'' N 1° 58' 57.5'' W

-------- Jatorrizko mezua --------
Igorlea: Garikoitz <garikoitze a bildua euskalnet.net>
Data: 2017/05/16 09:44 (GMT+01:00)
Nori: ItzuL <itzul a bildua postaria.com>
Gaia: [itzul] Wordfastekin arazoa

Egun on:

Arazo bat izan dot eta desintalatu behar izan dot.

Barriro instalatzean, antivirusak  bahitu egiten dau,wordfasteko
txantilloia. kuarentenan, ta hor ez atzera ez aurrera.

Zein izan leike konponbidea? Makroetan ez dot asmatzen oraingoz.

Garikoitz

Hemendik aurrera nire posta elektronikoak .eus domeinua izango du. Hori dela eta, nire posta elektroniko berria zure kontaktuetan gordetzea gomendatzen dizut. Oraingoz, bi domeinuak indarrean mantenduko dira.

A partir de ahora mi correo electrónico tendrá el dominio .eus y en consecuencia, le recomiendo que guarde mi nueva dirección electrónica en sus contactos. De momento convivirán los dos dominios.

Gipuzkoan

euskaraz bizi eta lan egiten dugu