[itzul] Oraintxe jaso dudan lan-proposamen bati buruz

Bakartxo ARRIZABALAGA bakartxo.arrizabalaga a bildua orange.fr
Or, Aza 10, 14:11:53, CET 2017

Hasieran 0,02 ¤ eskaini zuten eta hainbat kexatu ginenez, 0,03 ¤raino igotzea onartu zuten, "baina ez gehiago" zehaztuz.
Besteak erran bezala: enfin Serafin zuloa da sin fin!

Bakartxo

> Message du 10/11/17 13:44
> De : "Maddi Egia , ItzuL-en bidez"
> A : "Amaia Lasheras" , "ItzuL"
> Copie à : "Maddi Egia"
> Objet : Re: [itzul] Oraintxe jaso dudan lan-proposamen bati buruz

Bai, hori ere bai.

> Sent from my iPad

> On 10 Nov 2017, at 13:41, Amaia Lasheras, ItzuL-en bidez  wrote:

Hori baino gehiexeago zen. Hori ere eskaintzen dute?!