[itzul] Club de lectura

Inazio Usarralde inausarralde a bildua gmail.com
Ast, Urr 5, 13:31:12, CEST 2017

Kaixo:

KLUB nahitaez behar du? Goierrin lehengo ekainean Goierriko Irakurle
Taldeen Topaketa egin zen.

Balio badizu...

Inaxio

Bittor Abarzuza<bittorbe a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2017(e)ko
urria 5 13:28):

--
Inazio Usarralde
Tel.: 652750018