[itzul] pozikago

Ales Bengoetxea Ales_Bengoetxea a bildua donostia.eus
Or, Urr 27, 13:44:27, CEST 2017

Eguerdi on:

"pozikago" hori askotan "pozik baino pozikago" esamoldean gertatzen da.
Hala ikusten da garbi idazle batzuen erabileran.

Izan ere, zein izan liteke esamolde horren bertsio kanonikoa? "pozik baino
pozago"? "pozik baino pozagorik"?

  Euskara
  Zerbitzua            Ales Bengoetxea Telletxea
  -                    Euskara Zerbitzua - Hizkuntza
  Euskararen           normalizatzailea
  Hiria                Tel: 943 483759
                       www.donostiaeuskaraz.eus

Nork:	e-alda <aldaedur a bildua gmail.com>
Nori:	ItzuL <itzul a bildua postaria.com>