[itzul] El fin justifica los medios...

Xabier Aristegieta allurritza a bildua gmail.com
Lar, Api 7, 13:53:32, CEST 2018

Erridikulizatu nahiaren ateraldi zahar hori...

“Justifikatu” erabiltzea, “finak” eta “medioak” erabiltzearen pareko? Ezta
zuek ere ez duzue sinesten halakorik.

Xabier Aristegieta

godofredo a <texla39 a bildua gmail.com> erabiltzaileak hau idatzi du (2018 api. 7,
lr. (08:47)):