[itzul] Macbeth euskaraz

juanjo joanjozorrilla a bildua gmail.com
Iga, Abu 12, 22:17:04, CEST 2018

 IV ekitaldian
Ixuri atsekabe-itzak; ixileko atsekabeak txutxu-putxu egiten yautsak biotz
beteegiari, ta eztanda eragin.
Larrakoetxea'tar Bedita

Miren Iriarte<mireniriarte a bildua hotmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2018(e)ko
abuztuaren 12(a) 12:56):