[itzul] Wordfast adar-joka

iker zaldua iker_zaldua a bildua hotmail.com
Ast, Uzt 12, 13:41:31, CEST 2018

Beno, zerbait egitea lortu dut.

Beste inori pasatzen bazaio ere...

Ireki ustez akastuna den glosario horren txt fitxategia.

Glosarioan sartuta dagoen guztia aukeratu, kopiatu eta beste glosario batean sartu, hau da, beste txt fitxategi batean.

Hori egin eta behintzat bigarren glosario horretan lehenengoaren edukia daukat.

Iker

________________________________
De: iker zaldua <iker_zaldua a bildua hotmail.com>
Enviado: jueves, 12 de julio de 2018 13:33
Para: itzul a bildua postaria.com
Asunto: [itzul] Wordfast adar-joka

Ea hau inori inoz pasa zaion.

Testu bat itzultzen hasteko asmotan, TM ireki dut eta bere glosarioa irekitzera nindoanean ez dit ba adierazi zera "hau ez da glosarioa, hau TM bat da!".

Kontua da bezero horrekin beti glosario hori erabiltzen dudala, nahiko gizenduta dago eta sekula santan ez dit arazorik eman. Inori pasa zaio halakorik? konponbiderik badu? eta ez badu, glosario horretan sartuta nuen guztia beste batera iraultzerik bai?

Mila esker!

Iker