[itzul] Itzulpengintza eta teknologia: inkesta

Nerea Galvan ngahedo a bildua gmail.com
As, Eka 19, 12:07:44, CEST 2018

Kaixo, Nerea naiz.

EHUren *Itzulpengintza eta Teknologia* graduondokoa ari naiz ikasten, eta
azken proiektua egiteko zuon laguntza beharko nuke. Itzulpengintzari lotuta
dauden baliabide teknologikoei buruzko informazio pixka bat behar dut, gero
balorazioak egin ahal izateko.

Inkesta ERABAT *ANONIMOA* prestatu dut informazioa biltzeko. *5 minutu
*besterik
ez dituzue behar hurrengo estekan sartu eta galdera batzuei erantzuteko.

Hemen duzue inkesta egiteko esteka: https://goo.gl/forms/UJPZLLsE3h2AYSdz2

Laguntzerik bai?

Aldez aurretik, mila esker!