[itzul] Tarteria

Xabier Aranburu x.aranburu a bildua elhuyar.eus
As, Eka 19, 13:17:05, CEST 2018

Ieepa berriro ere!

Eta oso korrientea duk "Hori gure tarterikoa da" esaldia, adibidez.
Ahaidetasuna adierazteko, alegia.

Ondo ibili.

A.

Xabier Aranburu Zinkunegi

[image: @itzulpenzerbitzua] <https://twitter.com/ElhuyarHizk>
<https://www.facebook.com/elhuyar.fundazioa?fref=ts>*
<https://www.youtube.com/channel/UC6jPN8DWeerVwOoyUE7irlw>*
[image: https://www.elhuyar.eus/info/sinadura/elh-hizkuntza.png]

x.aranburu a bildua elhuyar.eus
tel.: 943363040 | luzp.: 216
@elhuyarItzulpen

Zelai Haundi, 3. Osinalde industrialdea
20170 Usurbil

*www.elhuyar.eus* <http://www.elhuyar.eus/>

<http://www.elhuyar.eus/> <http://www.elhuyar.eus/>*
<http://hiztegiak.elhuyar.eus/bazkidetza>*

Mezu honek, baita erantsitako edozein agirik ere, isilpeko informazioa izan
dezake. Informazio hori jasotzeko baimena izendatutakoak baino ez du. Zu ez
bazara adierazitako hartzailea, indarrean dagoen legeriaren arabera
debekatuta daukazu informazio hori baimenik gabe erabili, hedatu eta/edo
kopiatzea. Mezu hau errakuntza baten ondorioz jaso baduzu, jakinarazi
bidaltzaileari, eta ezaba ezazu. Eskerrik asko.
Ez inprimatu mezu hau ezinbestekoa ez bada.