[itzul] cocreacion

Patricia Jorge Kuartango kuartango a bildua gmail.com
Lar, Aza 17, 12:49:42, CET 2018

Kaixo:

Nik, bere garaian, "elkarrekin sortzea" eta "sorkidetza" proposatu nituen.
Harrezkero, bigarren hori, behintzat, behin baino gehiagotan erabili dut.

Ondo izan!

Patricia

Hau idatzi du Ana Martin (ana a bildua emun.eus) erabiltzaileak (2018 aza. 15, og.
(12:05)):