[itzul] El arte de acompañar

Xabier Aristegieta allurritza a bildua gmail.com
Ost, Aza 21, 18:54:01, CET 2018

Gramatika-kontu bat: nire ustez, -KO kasu-marka itsastean
zaienean, aditz-izenek ez dute izenek bezala funtzionatzen, "zertarako?"
galderari erantzuten baitiote.

Horregatik, eta "acompañar= amaiera arte ondoan egon" erabakitzen bada,
nire ustez "el arte de acompañar" euskaratzeko "amaiera arte ondoan
egoteAREN artea" esan beharko litzateke. Modu berean, "el arte de mirar" ez
da "begiratzeKO artea" (="arte para mirar"), baizik eta "begiratzeAREN
artea".

Xabier Aristegieta

Hau idatzi du Axun Gereka (axuntxo a bildua gmail.com) erabiltzaileak (2018 aza. 21,
az. (17:51)):