[itzul] Informatikari buruzko galera: Cluster hot standby

Txopi txopi a bildua ikusimakusi.eus
As, Ira 4, 00:28:33, CEST 2018

Kaixo:

Librezalen, softwarea ingelesetik euskarara itzultzeko hauek erabili ohi
ditugu:
https://labur.eus/kCw7V

Microsoften terminologia oso bateratuta eta zainduta dago. Mozillako
terminologia handia da eta maiz lagungarria gertatzen da. anaGramarekin
kontuz, ez baita aspaldi eguneratzen eta kargatuta dituen proiektu
batzuen itzulpen-memoriak kalitate kaxkarra dute.

Ondo izan,
Txopi.

ar., 2018.eko iraren 04a 00:00(e)an, Izaskun Kortazar Errekatxo igorleak
idatzi zuen: