[itzul] Honen izena/deiturak euskeraz?

Juan Garzia Garmendia juangarzia a bildua gmail.com
As, Abu 13, 18:33:32, CEST 2019

Ederki. Baina barra-barra entzuten dut "erloyu", eta ez Iparraldean
prexisamente. Esan nahi dudana da benetako arrazoia, Juan Luisek esan
bezala, komertziala dela: espainierazkoarekin zuzenean lotzea.
Iparraldekoentzat, bestalde, beste bertsio bat egin behar (Bob Eponx?) edo
hego-imperialismoa bete-betean onartu eta onarrarazi.
Ikararagarria da, eta ikaratzekoa, halakoak kontuan ez hartzea, noiz eta
"Bob Belaki" ia euskaraz sortua dirudien horretan.
Hori nire "parezera".

Hau idatzi du Alfontso Mujika Etxeberria (a.mujika a bildua elhuyar.eus)
erabiltzaileak (2019 abu. 12, al. (23:29)):