[itzul] "Guitare manouche"

Juan Garzia Garmendia juangarzia a bildua gmail.com
As, Ots 26, 12:13:23, CET 2019

Kaixo, Itziar, aspaldiko:

Beste inork erantzuten ez duenez, nire iritzia. Guztiz egokia iruditzen
zait "manouche gitarra" Dyango Reinhardt-ek (ezker eskuko bi hatz alferrik
zituela!) sortutako estilorako erabiltzen den horrentzat. "Ijito" ez da
hain egokiia hor, Europa erdialdeko ijitoak ez baitira flamenkoen talde
berekoak...

Hau idatzi du Itziar (aztiri a bildua futurnet.es) erabiltzaileak (2019 ots. 26, ar.
(11:08)):