[itzul] EHAAn Eranskin bat aurkitu ezinda

erroteta joseba a bildua erroteta.com
Ost, Urt 16, 09:35:22, CET 2019

Egunon

Atzoko EHAAn euskaraz argitaratu zen Eranskin baten bila ari naiz, baina webgunean ezin dut aurkitu.

Ba al dakizue Eranskinak ere Aldizkari Ofizialaren webgunean argitaratzen diren? Baietz uste dut, baina ez dut aurkitzen.

Ikastoletara sartzeko baremazioei buruzko eranskina da. Nik euskarazkoa daukat, eta gaztelaniazkoa nahiko nuke. Urtarrilaren 15eko EHAAko II. Eranskina da

Aurretik eskerrak emanez

--
Beste barik

Joseba Berriotxoa - zinpeko itzultzailea

946732769

656759537

joseba a bildua erroteta.com

www.erroteta.com