[itzul] PREMIOS Y GALARDONES

Amaia euskara a bildua deba.eus
Or, Urt 18, 11:13:28, CET 2019

Bai, hori ikusi dut baina nahiko arrotza egin zait.
Dena dela, aukera horixe hartzea pentsatzen ari naiz.
Eskerrik asko.

Nork: Koldo Biguri , ItzuL-en bidez [mailto:itzul a bildua postaria.com]
Bidaltze-data: 2019(e)ko urtarrila 18, ostirala 11:11
Nori: ItzuL
Cc: Koldo Biguri
Gaia: Re: [itzul] PREMIOS Y GALARDONES

Begiratu Euskaltzandiaren Hiztegian "Golardo".

Koldo Biguri