[itzul] Garakalde

Jose Vazquez hanizanik a bildua gmail.com
As, Urt 29, 20:21:12, CET 2019

GARAI-ALDE (garalde AN-larr ap. A Morf 697). Parte superior, parte alta.
"En Larraun (AN) gara aldean, en la parte alta, soleada" A Morf 697n.
"Garaldeak, Larrungo ibarrean eguzki-aldea esan nai du. Edozein mendi,
arkaitz edo soroen eguterari, garaldea esaten zaio; ta mendi edo muiño
baten ego aldetik dagola esan nai du" (Comunicación personal de A.
Intza).Otadiaren garai-aldean. "En la parte superior". Or Eus 328. Rusia
garaikaldeko mendiak. Ibiñ Virgil 106n (v. tbn. 92). Garaikaldean matsondo
malgu-errexez inguratu ditu. Ib. 38. Zoaz, Joan Austin, bordara, ta garai
aldeko txuloan an dago nere pipa ta ekatzu. JAzpiroz 22.