[itzul] Emitir entre 3 y 5 veces menos CO2

Ana Martin ana a bildua emun.eus
Or, Maiatza 31, 10:43:11, CEST 2019

3-5 aldiz CO2 gutxiago igorri?

Hau idatzi du joseba a bildua erroteta.com (joseba a bildua erroteta.com) erabiltzaileak
(2019 mai. 30, og. (23:40)):

--

Ana Martin Urmeneta

Itzultzailea

Emun Koop. E., Uriburu 9, behea. 20500 Arrasate

T: 943 711 847 | asier a bildua emun.eus | www.emun.eus
*Lege oharra: Komunikazio honen edukia eta dokumentazio erantsia
konfidentzialak dira eta hartzaileak bakarrik jaso beharko lituzke.
Indarrean dagoen legeriak debekatu egiten du bertan eskainitako informazioa
baimenik gabe erabiltzea. Komunikazioa zuri iritsi bazaizu, baina zu ez
bazara hartzailea, mesedez, guri jakinarazi, eta jasotako informazioa ez
inori jakinarazi eta suntsitu. Barkatu okerreko mezu hau jasotzeak
eragindako eragozpenak. Zure datuak Emun, Koop.E.ren fitxategietan sartuta
daude. Zure esku dago sarbide, zuzenketa, ezeztapen eta aurkaritza
eskubideak erabiltzea. Horretarako, enpresara jo dezakezu helbide
honetan: **Uriburu,
9 <https://maps.google.com/?q=Uriburu,+9&entry=gmail&source=g>, behea,
20500 Arrasate (Gipuzkoa), T. 943 711 847 – emun a bildua emun.eus*

*>> Ez inprimatu mezu hau ezinbestekoa ez bada*