[itzul] Laguntza mesedez! Arazoak WordFast-ekin

A Garai agarai87 a bildua gmail.com
Or, Aza 8, 10:48:58, CET 2019

Kaixo,
Mezu honen bitartez laguntza eskatu nahiko nuke. Jarraian azalduko dizuet
arazoa, eta ia norbaitek laguntzerik duen. Bihotzez eskertuko nizueke.
WordFast Pro eta Classic lizentzia erosi berritan, ordenagailua aldatu dut
eta bertan programak instalatu. Orduan hasi da arazoak ematen: askotariko
arazoak agertzen ari zaizkidanez, ezin dut WordFast eraginkortasunez
erabili, eta WordFast-en webgunearen bidez ez dut lortu inolako laguntzarik
jasotzea. Mila ezarpen aldatzen saiatu naiz, baina alferrik.
Benetan eskertuko nizueke laguntzerik bazenute.
Eskerrik asko aldez aurretik!

*Ane Garai Urkixo *

   *agarai87 a bildua gmail.com <agarai87 a bildua gmail.com>*