[itzul] ItzuL Mezu-Bilduma, 186 bilduma, 16. zenbakia

Ana Martin ana a bildua emun.eus
Or, Aza 22, 18:18:47, CET 2019

Ba, nik beste zalantza bat ostirala errematatzeko. "gizarte honekin" behar
du, edo "gizarte honen"?
Ez izan gizarte matxista honen konplize

Hau idatzi du Patxi Petrirena Altzuguren (p.petrirena a bildua elhuyar.eus)
erabiltzaileak (2019 aza. 22, or. (17:30)):

--

Ana Martin Urmeneta

Itzultzailea

Emun Koop. E., Uriburu 9, behea. 20500 Arrasate

T: 943 711 847 | ana a bildua emun.eus | www.emun.eus
*Lege oharra: Komunikazio honen edukia eta dokumentazio erantsia
konfidentzialak dira eta hartzaileak bakarrik jaso beharko lituzke.
Indarrean dagoen legeriak debekatu egiten du bertan eskainitako informazioa
baimenik gabe erabiltzea. Komunikazioa zuri iritsi bazaizu, baina zu ez
bazara hartzailea, mesedez, guri jakinarazi, eta jasotako informazioa ez
inori jakinarazi eta suntsitu. Barkatu okerreko mezu hau jasotzeak
eragindako eragozpenak. Zure datuak Emun, Koop.E.ren fitxategietan sartuta
daude. Zure esku dago sarbide, zuzenketa, ezeztapen eta aurkaritza
eskubideak erabiltzea. Horretarako, enpresara jo dezakezu helbide
honetan: **Uriburu,
9 <https://maps.google.com/?q=Uriburu,+9&entry=gmail&source=g>, behea,
20500 Arrasate (Gipuzkoa), T. 943 711 847 – emun a bildua emun.eus*

*>> Ez inprimatu mezu hau ezinbestekoa ez bada*