[itzul] Pantallazo

Dionisio Amundarain itsasondo9 a bildua gmail.com
Or, Api 17, 13:56:17, CEST 2020

Pantallazo dela-eta ageri den sesioa-edo ikusita, harriturik nago,
aukeratzat "kaptura" emateaz. Captura.k, ezagutzen dudan latintxoaren
arabera, "hartu" esan nahi du. Sekula ez zait otu arrain-piloa kapturatu
zuten esatea, "capturaron muchos peces" euskaratzeko.

Lehenik eta behin, xuxen jakin beharko nuke zer adierazi nahi den
pantallazo delako horrekin. Baiina benetan capturar esan nahi badu, hainbat
aukera dugu euskaraz, maileguetara jo beharrik izan gabe. Gainera, kaptura
hori oso termino jasoa izango litzateke.

Bestetik, pantaila-kolpe? Zer esan nahi du: pantailaz ikusleari ematen
zaion astindua? Hori esan nahi du pantallazok? Hala balitz, ez legoke hain
oker. Askoz gutxiago ere. Ez litzateke izango hain zaila ere
sozializatzeko.