[itzul] Ikastaroa dela eta, galdera

euskaratu a bildua aek.eus euskaratu a bildua aek.eus
Ost, Eka 17, 10:12:38, CEST 2020

Kaixo, Mila:
Ikastaroa egin nahi nuke, baina arazo bat daukat, eta ez dakit honela
posible den: nire ordenagailuaren kamera ez dabil; hau da, nik dena
ikusten dut, jendea eta abar, baina jendeak ni ez...
Ez dakit oztopoa ote den ikastaroan parte hartzeko.
Esango didazu, bai?
Eskerrik asko,
Usoa