[itzul] Concurrencia no competitiva

Patricia Jorge Kuartango kuartango a bildua gmail.com
Al, Maiatza 4, 15:02:07, CEST 2020

Eskerrik asko, Izaskun, Xabier eta Amaia.

Xabierrek aurkitutako definizioa bat dator, bete-betean, nire oinarrietan
aurreikusitakoarekin: Udalak laguntzak banatuko dizkie baldintzak betetzen
dituztenei, eskabideak aurkezteko hurrenkerari jarraituta eta
aurreikusitako zenbatekoa agortu arte. Hau da: baldintzak betetzeaz gain,
eskabideak aurkezteko hurrenkerak baldintzatuko duela laguntza jasotzea.
Beraz, eta kontuan hartuta Euskaltermek «norgehiagoka» jasotzen duela ja,
ez dut txarto ikusten «norlehenagoka» erabiltzea «concurrencia no
competitiva»ren ordainetan.

Amaia: ez dakit zuk proposatutakoak erabili ahal ditudan.Jatorrizko
testuak, prozedurari dagokionez, ez ditu kontzeptu horiek aipatzen,
«concurrencia no competitiva» baizik.

Patricia

Hau idatzi du Amaia Olabarria Irizar (Amaia_Olabarria a bildua donostia.eus)
erabiltzaileak (2020 mai. 4, al. (14:36)):