[itzul] .bak dokumentu bat igotzea Wordfast Anywherera

PATRICIA JORGE PJORGE a bildua basauri.eus
Al, Maiatza 11, 08:26:10, CEST 2020

Egun on guztioi:

Badakizue ea zelan egin hori (edo, hobe esanda, badakizue ea egin daitekeen)?

Formatu mordoa onartzen du WF Anywherek, eta uste nuen .bak bazela horietako bat; baina, saiatu naizenean nire .bak-a igotzen, ohartarazpen bat agertu zait, esanez formatu horrek ez duela balio.

Datu gehiago izan ditzazuen: jatorrizko dokumentua (erdi itzulita dagoen .bak-a) laneko ordenagailuan egin nuen, PC batean, Wordfast Classic-ekin; eta, orain, WF Anywherera igo nahi dut, etxeko Macean.

Eskerrik asko aurretiaz!

Patricia