[itzul] .bak dokumentu bat igotzea Wordfast Anywherera

Ixiar Iza Agirre i.iza a bildua elhuyar.eus
As, Maiatza 12, 12:34:52, CEST 2020

Kaixo, Patricia:
BAK horretan itzulia dagoenarekin memoria bat egin dezakezu (WF Classic
demo batean memoria huts batera garbituta, xbenchekin esportatuta...), eta
ondoren memoria hori Anywheren gehitu.
Ondo izan
Ixiar

--

*Ixiar Iza Agirre*
<https://twitter.com/elhuyarhizk>[image:

*i.iza a bildua elhuyar.eus <i.iza a bildua elhuyar.eus>*
Tel.: 943363040 | luzp.: 216

Zelai Haundi, 3
Osinalde industrialdea
20170 Usurbil