[itzul] Interpretazioa online

Maria Colera mariacolera a bildua gmail.com
Or, Aza 13, 10:19:19, CET 2020

Kaixo Naia,
Harian aipatutakoez gain, nik beste plataforma hauekin lan egiten dut, maiz
samar:
Interprefy, Voiceboxer, ZipDX, Kudo, Ablio, Olyusei. Guztiak ere ordaindu
beharrekoak.
Esango duzu horiei edo Zoom eta Interactiori buruzko xehetasunik behar ote
duzun.
Ondo segi,
Maria