[itzul] enfermer@ instrumentista

Bittor Abarzuza bittorbe a bildua gmail.com
Or, Api 23, 09:19:31, CEST 2021

Kaixo, egun on:

Lan tresnak zaintzen dituen eta horiek kirurgialariari ematen dizkion
erizaina da “instrumentista”.

Lanabeszain?

Aurreko mezuetan "febrikulaz" galdetzen nuen. Nire aukera "sukartxoa" edo
"sukar txikia" zen, baina termino teknikoa denez, "febrikula" aurkitu nuen.
Hala ere, "garuntxoa" (cerebelo) eta zaintxoa (vénula) onartuta daude
honako honetan:

·        Giza anatomiako atlasa / [begirale zientifikoa, José Antonio
PereiraRodríguez].Bilbao : Universidad del País Vasco, ServicioEditorial =
Euskal Herriko Unibertsitatea, Argitalpen Zerbitzua, D.L. 2014.

Mila esker, Bitor