[itzul] arborismo

Bittor Abarzuza bittorbe a bildua gmail.com
Or, Urt 29, 13:07:48, CET 2021

Kaixo:

Urpekaritza, mendi-ibiltaritza badira..., zuhaitzkaritza?,
zuhaitz-kulunkaritza, zuhaitz-zintzilikaritza...

Zuhaitzetako aisialdia, besterik gabe...

Bitor

Hau idatzi du Itzuliz itzulpen zerbitzua (itzuliz a bildua outlook.com)
erabiltzaileak (2021 urt. 28, og. (18:06)):