[itzul] Kilo erdi / kilo erdia

Mikel Barrios mbarrios a bildua ehi.ikastola.eus
As, Mar 23, 16:41:21, CET 2021

Honela dakar Euskara Batuaren Eskuliburuak:

"Maizenik erabiltzen diren zatiki-hitzak —*erdi* (→ *erdi*
<https://www.euskaltzaindia.eus/component/ebe/?view=bilaketa&Itemid=1161&task=bilaketa&id=507>
) eta *laurden*— *artikuluarekin eman ohi dira* (*erdia*, *erdiak*,
*laurdena*, *laurdenak*), eta artikulu singular/pluralak eragiten du
komunztadura. Uraren erdia edan du. Ikasleen erdiak etorri dira. Oraindik
ez dizkizut laurdenak ere esan. Biztanleriaren laurdenak ez daki zenbat
diren euskal hiztunak / Biztanleen laurdenek ez dakite zenbat diren euskal
hiztunak."

--
*Mikel Barrios*
*Leizaur - Ikastolen Elkartea*

--

*
*

*EUSKAL HERRIKO IKASTOLA, EKE*rekin lan egiten duten pertsonekin
edo enpresa eta erakundeekin harremanak izateko beharrezkoak diren
harremanetarako pertsonen datuak tratatzen ditugu. Mesedez, bisitatu
www.ikastola.eus/ webgunean pribatutasun politika, zure datuak nola
tratatzen ditugun jakiteko eta zure eskubideei buruz informazioa jasotzeko.

Datuetara irispidea izateko, datuak zuzentzeko, ezabatzeko, tratamendua
mugatzeko, aurka egiteko eta transferentzia eskatzeko eskubideak erabili
ditzakezu dblo-lopd a bildua ehi.ikastola.eus <mailto:dblo-lopd a bildua ehi.ikastola.eus>
helbidera idatziz.