[itzul] WF Classiec-en arazoa

Nuria Fdz. de Arroiabe Aranburuzabala narroiabe a bildua gmail.com
Or, Urr 15, 08:52:17, CEST 2021

Egun on.
Beste ordenagailu batean lan egin behar izan dut egunokaz eta bertan eman
dit.

Office 10ekin WF Classicen 8.40 bertsioa instalatu nuen. PB beti izaten dut
gaituta eta ibili nintzen begira, baina ez nuen asmatu gakoa zein zen.

Bestalde, Gotzon, horixe izan zen aurren-aurrena pentsatu nuena eta kendu
egin nion zuzenketa automatiko hori badaezpada, baina berdin.

Eskerrik asko zuen erantzunagatik.

Nuria