[itzul] ER: Wordfast

EGIA GOIENETXEA, Gotzon gegia a bildua gipuzkoa.eus
Iga, Urr 24, 19:25:42, CEST 2021

Bat-batean, bizpahiru gauza bururatzen zaizkit:

  1.  Fitxategia gorde bazenuen, nonbait egon behar da, ordenagailuaren diskoan. Saiatu Windowseko bilatzailearekin, fitxategiaren izenburuaren edo, besterik ezean, edukian ziur egongo den hitz berezi baten bitartez.
  2.  Word-en, saiatu irekitzen Fitxategia > Azkenak. Hor egon behar luke zerrendatuta.
  3.  Wordfast Classic-ekin landu bazenuen itzulpena, itzulitako segmentuak memorian egon behar dira. WFren agintean, saiatu memoria berrantolatzen (Reorganize).

--
Gotzon Egia
gegia a bildua gipuzkoa.eus

Kaixo.

Hara, gaur egun osoan lanean aritu naiz. Ordenagailua itzali dut lana gordeta, eta orain berriro piztu dudanean dokumentua ez dago ordenagailuan. Bezeroaren dokumentua berriro gorde dut berriro hasteko eta memoriak ez dit ezer ekartzen. Dena galdu dut.

Badakizue egindakoaren memoria non egon daitekeen?

Galduta nago!!!!

Joxemari