[itzul] Urtegiak

Patxi Petrirena Altzuguren p.petrirena a bildua elhuyar.eus
As, Uzt 5, 14:12:43, CEST 2022

Gehienetan *-ko* erabiltzen dela esan behar nuen, eta hara,
Euskaltzaindiaren EODA
<https://www.euskaltzaindia.eus/index.php?option=com_ecoeoda&task=bilaketa&Itemid=471&lang=eu&query=urtegia&ordena=score&mota=lekuak>n
halaxe datoz (*urtegi *bilatuta 14 edo ateratzen dira): "Añarbeko urtegia",
"Artikutzako urtegia" (dagoeneko hustua), "Eugiko urtegia"...

Bilaketa hori dela medio, zalantza hau sortu zait (behin ere pentsatu
gabeko gauza bat, ustez "Domikoko urtegia" entzun baitut beti): EODAn
"Domiko urtegia" jaso da; ez dakit horrek esan nahi duen lekua "Domi" dela,
ala salbuespen bat egin den kasu horretan). Seguru badagoela zerrenda
honetan hori dakienik.

Hau idatzi du Itzuliz itzulpen zerbitzua (itzuliz a bildua outlook.com)
erabiltzaileak (2022 uzt. 5, ar. (13:55)):

--
<https://www.elhuyar.eus/>

*Patxi Petrirena Altzuguren*

*Hizkuntza eta Teknologia*

Zelai Haundi 3 - Osinalde industrialdea

20170 Usurbil (Gipuzkoa)

Tel.: (+34) 943 36 30 40 | Luzp.: 216

p.petrirena a bildua elhuyar.eus |  <p.petrirena a bildua elhuyar.eus>*www.elhuyar.eus*
<https://www.elhuyar.eus/>

--
* <https://www.elhuyar.eus/>*

--
Mezu elektroniko honek INFORMAZIO KONFIDENTZIALA DU, ETA DEBEKATUTA DAGO
INFORMAZIO HORI ZABALTZEA.  DBEO eta PRIBATUTASUN-POLITIKA