[itzul] Espazio-barra eta euskalbar

Ana Morales ana_isa_morales a bildua yahoo.com
Ast, Uzt 28, 14:22:25, CEST 2022

 Niri ere ez dabilkit espazio barra, Joxe Mari, eta ezin dut tildedun bokalik idatzi. Bestalde, Euskaltermen bilatzean, trunkaziorako % ikurraz gain, zenbaki bat gehitzen zaio automatikoki nik bilatutako terminoari, eta eskuz ezabatu behar dut.

Beharbada aldaketak egiten dabiltza eta horregatik gertatzen ari dira gauza hauek...
ana