[itzul] wordfast eta ortografiaren zuzentzailea

oskar arana oskar.arana a bildua gmail.com
Ast, Eka 2, 12:36:19, CEST 2022

Eskerrik asko, Karlos.
Kontuan hartuko dut zure proposamena (hainbat INI erabiltzen ditugu, bai).

*Oskar Arana Ibabe*
[image: Argazkia]
Leiren, harriz loreak

Hau idatzi du Karlos del Olmo (zumareus a bildua gmail.com) erabiltzaileak (2022
eka. 2, og. (10:00)):