[itzul] Iruņeko Udalekoentzat (batez ere)

hodeiartean a bildua ni.eus hodeiartean a bildua ni.eus
Al, Eka 27, 10:18:24, CEST 2022

> Kaixo.
>
> "Nercado de Santo Domingo". Hainbat modutan ageri da, eta ez dakit
> zein den ofiziala.
>
> Santo Domingoko merkatua
> Santo Domingo merkatua
>
> Eta, horrez gain, merkatu horrek kanpaina bat du: "El mercado va a tu
> casa".
>
> Webgunean begiratuta, badirudi soilik gaztelaniaz dagoela, erabiltzen
> duzue euskaraz?
>
> Mila esker, aurrez
>
> Joxemari

Egun on,
'San Domingoko merkatua', 'San Domingoko egungo merkatua' ematen dugu
udalean, eta "El mercado va a tu casa" kanpaina 2020ko martxo-apirilekoa
denez, beharbada, ez duzu euskarazkoa aurkitu. Kendu dutelako? Auskalo.
Garai hartan: ‘Merkatua zure etxera doa’ eman genuen.

Ongi izan,
Orreaga