[Mailman] helbide aldaketa

Euskara Zerbitzua (Gordexolako Udala) euskarazerbitzua at gordexola.eus
Mon Mar 21 08:52:25 CET 2016

Aurrerantzean, Gordexolako Udalak euskarari eta euskal komunitateari loturiko .eus erabiliko du. Hortaz, nire helbide elektronikoa euskarazerbitzua at gordexola.eus izango da; mesedez, alda ezazu nire kontaktua zure agendan.

                             [txantxangorria]

Nahi baduzu, aurrerantzean euskaraz arituko gara.

Itziar Urrutia
Gordexolako Udaleko
Euskara Zerbitzua
Molinar plaza 1
48192 Gordexola (Bizkaia)
Tel. 94 679 97 04 - 664 54 16 10
euskarazerbitzua at gordexola.eus<mailto:euskarazerbitzua at gordexola.eus>
www.gordexola.eus

Legezko Abisua - Mezu elektroniko honetako eta berari erantsitako fitxategietako informazioa isilpean eduki behar da edota jabetza intelektualaren gaineko legeen eta beste legeen babespean dago. Mezuan jarritako jasotzailea ez bazara, ezin duzu erabili, banatu, kopiatu ez inprimatu, ez osorik ez zati bat: jakinarazi ahalik eta azkarren bidaltzeileari, mesedez eta gero ezabatu erabat.
Aviso Legal - Este correo electrónico y los archivos adjuntos, en su caso, contienen información confidencial y/o protegida legalmente por leyes de propiedad intelectual o por otras leyes. Si usted no es la persona destinataria designada, no debe usar, distribuir, reproducir, imprimir o copiar este mensaje: por favor, notifíquelo a la persona remitente y proceda inmediatamente a su destrucción.