[itzul] zenbait herrialdeen izenak euskaraz

Amaia Lasheras amaiatxo a bildua yahoo.es
Lar, Aza 17, 16:43:53, CET 2007

EIMAk argitaratutako Onomastika izeneko liburuxkarekin
batera  datorren CDan aurkituko dituzu horietako
gehienak. Uste  dut Interneten  ere  lor  daitekeela
liburuxkaren  edukia (eta  CDarena), baina ez naiz
helbideaz oroitzen. Nire ustez, Wikipedian agertzen
diren  izenak  baino  fidagarriagoak  dira  horkoak.

Amaia

Pregunta, Responde, Descubre.
Comparte tus consejos y opiniones con los usuarios de Yahoo! Respuestas
http://es.answers.yahoo.com/info/welcome