[itzul] Huelga eta greba

Alfontso Mujika alfon a bildua elhuyar.com
Ost, Ots 20, 09:44:24, CET 2008

Arrazoi osoa duzu, Karlos.

Txirrita eta Mitxelena euspañolez gainera, Urruzuno, Arrese-Beitia,
Ugalde eta Eguzkitza ere idazle euspañolak izan ziren; baita Joseba
Sarrionandia, Andu Lertxundi, Josu Zabaleta, Inazio Mujika, Pablo Sastre...

Eta gu, inozook, ezta ohartu ere. Beharrik, iritsia da itsuok argituko
gaituena.

Alfontso

karlos_del_olmo a bildua donostia.org(e)k dio: